КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Баришівська районна організація
Каталог файлів
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України

  • Форма входу


    Категорії розділу


    Пошук

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 02.05.2024, 22:22

    Головна » Файли » Мої файли

    Основні напрями інформаційної роботи Київської обласної організації Профспілки працівників освіти і науки України
    27.10.2011, 22:29

     

    Основні  напрями

    інформаційної роботи Київської  обласної організації Профспілки працівників освіти і науки України

                                           ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

              1. Київська обласна  організація Профспілки  працівників освіти і науки України здійснює свою інформаційну роботу на основі прав, наданих  Законом України " Про професійні  спілки, їх права та гарантії діяльності”   відповідно до Статуту галузевої Профспілки  та   її  програмних  документів.

              2. Основні напрями  інформаційної роботи обласної організації Профспілки  є сукупністю  цілей, завдань, принципів і основних напрямків роботи організаційних   ланок обласної організації  в інформаційній сфері.

              3.  Інформаційна робота це  реалізація комплексу заходів мотиваційного, організаційного, видавничого, дослідницького та  іншого характеру,  що сприяють поширенню ідей профспілкового руху в галузі, залученню нових членів у галузеву Профспілку, а також об'єктивному висвітленню  її  діяльності в засобах масової інформації (далі – ЗМІ).

              4.   Метою інформаційної роботи є сприяння успішній  діяльності галузевої Профспілки, її  організаційних структур щодо  захисту соціально-економічних і трудових прав членів Профспілки,   розвитку профспілкового руху,  зміцненню  авторитету, популяризації ідей, цілей, завдань галузевої Профспілки, удосконаленню  мотивації профчленства.

              5.    Основні напрями є основою для:

              5.1. вироблення єдиних підходів організаційних ланок  до організації та практичного здійснення взаємодії зі ЗМІ;

              5.2. систематизації діяльності  організаційних структур в інформаційній сфері, формування єдиної інформаційної політики;

              5.3. регламентації внутріспілкових інформаційних процесів, розвитку та  удосконалення роботи з інформаційними ресурсами;

              5.4. надання організаційним  структурам  можливості  доступу до інформаційних ресурсів    .

              6   Основними завданнями інформаційної роботи є:

              6.1.  формування позитивної   суспільної думки  працівників галузі та  громадськості  до  актуальних освітянських проблем  вирішення яких домагається Профспілка;

             6.2. формування у більшості працівників  галузі стійкого позитивного відношення до Профспілки через роз'яснення її  стратегічних цілей і завдань, а в роботодавців галузі – розуміння необхідності підвищення культури соціального партнерства та діалогу  як основної умови стабільності в колективах;

             6.3. удосконалення  іміджу Профспілки як однієї з найбільш дієздатних членських організацій Федерації профспілок  України, що послідовно відстоює права працівників   галузі на всіх рівнях;

            6.4. поширення інформації про дії галузевої Профспілки  в захист прав працівників галузі.

            6.5. забезпечення інформаційного зв'язку між різними ланками й  рівнями галузевої Профспілки.

            Постійної поінформованості профактиву щодо  діяльності  профспілкових органів різних рівнів, нових нормативно-правових актів і взаємовідносин з соціальними партнерами, оцінки  суспільно-політичної ситуації з позицій Профспілки, передового досвіду роботи організаційних структур Профспілки.

           6.6. узагальнення, аналіз інформації про діяльність галузевої Профспілки, аналіз соціально-економічного стану працівників галузі, вивчення, поширення внутріспілкової інформації про позитивний досвід членських організацій щодо  взаємодії зі ЗМІ з метою вдосконалення форм і методів профспілкової роботи.

            7. Інформаційна   робота   покликана  до  здійснення  ряду  як  зовнішніх

    ( встановлення й підтримка відносин зі ЗМІ,  соціальними партнерами, інститутами влади, міжнародною профспілковою громадськістю)  так  і внутрішніх функцій ( підтримка внутріспілкових  зв'язків, вивчення  й просування досвіду роботи) тощо.

                                 ЄДИНА ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА

             8. Єдина інформаційна політика це  сукупність технологій інформаційного забезпечення  на регіональному і  місцевих рівнях. 

             9. Єдина інформаційна політика  спрямована  на підтримку характеристик, що є компонентами іміджу галузевої Профспілки, а саме:

              -    надійність, репутація, згуртованість, солідарність;

              -   відкритість   для   членів Профспілки, готовність до розв'язання  завдань;

              - здатність до оперативного й ефективного реагування на зміни, що відбуваються;

              -   доступність гарантій  передбачених Статутом;

              -   актуальність   роботи, яка  проводиться серед членів Профспілки;

              -   високий професійний рівень  профспілкових   працівників і активу;

              -   висока культура соціального партнерства;

              - досягнення значного обсягу додаткових гарантій, через колективні договори  (угоди);

             -   довіра   до  Профспілки,  сприйняття її ідей    різними віковими категоріями;

             -   активність у реалізації всіх напрямків  статутної діяльності.

             10. Реалізація  Єдиної інформаційної політики  супроводжується інформаційними  кампаніями, що включають різні форми і технології  інформаційної роботи залежно від Pr-Тактики, профілю аудиторії, тощо.

             11. Інформаційні кампанії  в обласній організації Профспілки, її оргструктурах плануються  виходячи з масштабу (внутрішньосоюзні, зовнішні, галузеві, регіональні і т.д.), тривалості (коротко-, середньо-, довгострокові) і здійснюються, виходячи з їхнього характеру (тактики швидкого реагування, наступальні, що попереджають  тощо).

    ІНФОРМАЦІЙНЕ   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ТА  УПРАВЛІННЯ  КОРПОРАТИВНОЮ   ІНФОРМАЦІЄЮ 

            12. Система інформаційного забезпечення,  це  структурування і об'єднання ресурсів, пріоритетне вирішення проблем оргструктур в інформаційній сфері, скоординоване ведення інформаційної діяльності на основі єдиних підходів до роботи зі ЗМІ.

           13. Під інформаційним забезпеченням розуміється поширення в ЗМІ відомостей про роботу галузевої профспілки, взаємодія з іншими інститутами суспільства, що впливають на формування суспільної думки,  своєчасне доведення інформації до   профспілкових структур та членів Профспілки.

            Принципами інформаційного забезпечення є об'єктивність, максимальна оперативність, гласність і розумна агресивність у популяризації ідей і завдань, висвітленні роботи галузевої Профспілки, її  оргструктур  та  переваг профспілкового членства

          14. У рамках створення системи інформаційного забезпечення пріоритетними напрямками діяльності є:

          14.1. удосконаленняння інформаційного забезпечення районних (міських) організацій галузевої Профспілки.

         15У рамках системи інформаційного забезпечення  обласна організація:

         15.1. закріплює в структурі   апарату управління  штатного  працівника  відповідального за інформаційну роботу, забезпечує   взаємодію із прес-службою Центрального комітету,  координацію діяльності   інформаційної роботи районних, міських, первинних організацій Профспілк;

         15.2. періодично проводить прес-конференції, організує інтерв'ю,  готує і розповсюджує  прес-релізи про діяльність галузевої Профспілки, завчасно інформує про майбутні колективні дії, знакові  заходи, що проводяться  галузевою Профспілкою;

         15.3. забезпечує поширення  інформації ФПУ,  ЦК Профспілки, Міністерства освіти  України   тощо.

          15.4. забезпечує проведення заходів щодо вдосконалення інформаційної роботи оргструктур, конкурсів на кращу постановку інформаційної роботи;

          15.5. на постійній основі поповнює власний банк інформації, розміщує на сайті необхідні матеріали, здійснює їх  електронне   розсилання.

          15.6. проводить зустрічі, інші заходи з різними категоріями членів галузевої Профспілки з метою інформування про позицію ЦК і питань їх соціально-економічного захисту, організовує    проведення  єдиних днів інформування

          15.7. формує   хроніку профспілкових дій;

          15.8. веде передплату на спеціалізовані періодичні видання;

          15.9.  проводить навчання     для  профспілкових працівників і активу з урахуванням особливостей і можливостей оргструктур.

    ОСНОВНІ   НАПРЯМКИ   РОБОТИ  ЗІ ЗМІ

         16. У рамках оптимізації  співпраці  зі ЗМІ до ефективних  напрямків відносяться:

         -     висвітлення заходів    обласної організації Профспілки в ЗМІ;

         -  постійне    інформування ЗМІ про діяльність  обласної організації Профспілки;

         -    організація спільно зі ЗМІ суспільних акцій;

         -    спільна з електронними ЗМІ підготовка сюжетів, програм;

         -  підготовка  профспілкових рубрик в   регіональних ЗМІ;

         -    організація брифінгів, прес-конференцій,  прес-клубів, тощо;

         -   формування   прес-центру   та    організація  його роботи при проведенні знакових заходів;

         -   підготовка іміджевих матеріалів і статей;

         -  організація інтерв'ю з  профспілковими працівниками і представниками профспілкового активу.

     

                  ОСНОВНІ   НАПРЯМКИ  РОБОТИ   ІЗ  ДРУКОВАНИМИ ЗМІ

          17.  Необхідність співробітництва обласної організації Профспілки, її оргструктур із профспілковими, суспільно-політичними (центральними, обласними й місцевими), педагогічними виданнями,  допускає наявність різних напрямків співробітництва  з ними.

         18.  Формування  та  розміщення інформаційних матеріалів про діяльність галузевої Профспілки доцільно проводити  з урахуванням пріоритетності відображення:

         -  позиції Профспілки  щодо  удосконалення державної освітньої політики;

          -   роботи виборних органів  стосовно прийнятих ними рішень та їх виконання;

          -   досвіду соціального партнерства в галузі;

          -   рівня соціальної захищеності працівників галузі;

          -   методики роботи профорганів;

          -  позиції  Профспілки у зв'язку із прийняттям нормативних правових актів;

          -    досвіду  профспілкової діяльності організаційних ланок.;

          19.  В роботі з  друкованими ЗМІ актуальними є консультації    профспілкових працівників з питань реалізації прав і гарантій працівників  та студентської  молоді, відповіді на запитання читачів, проведення прямих ліній і т.д. 

          20. Коло видань для співробітництва визначається залежно від статусу оргструктури і її можливостей

          21. Пріоритетними в роботі з  друкованими  виданнями є публікації на профспілкову тематику,  спеціальні випуски, вкладиші, профспілкові рубрики тощо. 

               ОСНОВНІ НАПРЯМКИ  РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ЗМІ

           22. Найбільш ефективними  напрямками   роботи з електронними ЗМІ є:

           -   передача через інформаційні джерела повідомлень про діяльність і досягнення галузевої Профспілки;

           -   організація   виступів   профспілкових   лідерів   у   різних  теле- і радіопрограмах;

           -     використання можливостей регіональних телерадіомовних організацій.

          23. Пріоритетними  завданнями  оргструктур у сфері роботи з електронними ЗМІ  є  розширення присутності  організації  Профспілки в теле - і радіоефірі.

     

    ОСНОВНІ НАПРЯМКИ  РОБОТИ ІЗ ВЛАСНИМИ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ

         24. Власними інформаційними ресурсами  обласної організації  Профспілки є інформаційні стенди, друковані видання, сайти оргструктур, що поєднують інформацію  для зовнішньої й внутрішньої аудиторій.

         25. Пріоритетними  напрямками  розвитку власних інформаційних ресурсів є:

         -   регулярне видання методичних матеріалів; 

         -  випуск циклу мотиваційних матеріалів, серії іміджевої продукції для різних         категорій членів профспілки;

         -  регулярність  поновлення  матеріалів сайтів оргструктур;

         -   створення сайтів первинних профспілкових організацій  ВНЗ області;

         -   створення повноцінної системи документообігу на сайтах оргструктур;

         - розширення практики проведення інтернет-конфренций на сайтах відповідних оргструктур, створення форумів, тощо;

         -   удосконалення технічних характеристик сайтів оргструктур;

         -   створення відеороликів про діяльність  обласної організації  Профспілки.

        26. Своєрідними інтерактивними інформаційними ресурсами є профспілкові збори, дні профспілкової інформації, інші заходи, основним завданням яких є інформування членів галузевої Профспілки про її позицію і дії. Підвищення культури проведення таких заходів, привнесення в них елементів органайзингу через поширення мотиваційних, іміджевих матеріалів, що  дозволить актуалізувати їх значення  серед членів галузевої Профспілки.

    ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ  ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ

            27. Фінансове забезпечення реалізації Основних напрямків  здійснюється за рахунок  профспілкових коштів відповідних оргструктур на підставі кошторисів затверджених   виборними органами.

     

    Категорія: Мої файли | Додав: adminbar
    Переглядів: 838 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz