КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Баришівська районна організація
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України

  • Форма входу


    Календар
    «  Жовтень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031


    Пошук

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 01:08

    Головна » 2019 » Жовтень » 23 » Педагоги не зобов’язані проводити виховні години: відповідь МОН
    09:24
    Педагоги не зобов’язані проводити виховні години: відповідь МОН
     

    Педагоги не зобов’язані проводити виховні години: відповідь МОН
    Видання EtCetera надіслало офіційний запит до Міністерства освіти та науки України із запитанням, чи існує нормативний акт, який би зобов’язував учителів проводити виховну годину в певний день і час.
    Виховна робота у середній та старшій школі - Питаннями виховної роботи учнів конкретного класу опікується класний керівник — це визначається Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.
    Чи потрібно складати план?
    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676 «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти», плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об’єднань, гуртків, спортивних секцій, поурочні плани, що складались на основі календарно-тематичних, стали необов’язковими.
    Ці документи можуть створюватись лише за рішенням педагогічної ради закладу освіти та мати довільну форму й структуру.
    Крім того, план виховної роботи не належить до переліку документів, що підлягають затвердженню або реєстрації у закладі загальної середньої освіти.
    Виховний процес.
    Передбачається, що виховання учнів також здійснюється не тільки через проведення окремих виховних годин, а й у процесі навчання як наскрізне.
    Таке виховання проводиться через:
    – внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів (досягнення цілей різних змістових ліній через навчальні предмети. Серед них — відпрацювання учнями конкретних здоров’язбережувальних навичок і умінь, належних поведінкових дій, їх мотивацію на здоровий і безпечний спосіб життя, розв’язання конкретних навчальних і життєвих ситуацій; виховання усвідомлення цінності власної держави, демократичних свобод, соціальної активності та відповідальності тощо);
    – взаємодію учителя з учнем на партнерських засадах як на уроках, так і в позаурочний час (активне включення дітей в організацію навчального дня, партнерство між учителем, учнем та батьками);
    – використання вчителем демократичного стилю спілкування з учнями;
    – створення умов для творчої самореалізації кожної особистості (навички командної та проектної роботи, де учитель здійснює управлінську функцію і спонукає до пошукової роботи).
    Крім того, для учителів та батьків на сайті МОН доступний розділ «Виховна робота та захист прав дитини». Він містить програми позакласної роботи з учнями різних вікових груп, посилання на корисні ресурси та навчальні матеріали з особистісної безпеки, базові знання про безпеку в Інтернеті тощо.
    Чи обов’язково вести конспект?
    Ведення конспекту не є обов’язковим, однак якщо він сприяє організації заходу – учитель може його складати. Також для проведення виховної години вчитель може використовувати додаткові матеріали.

    Переглядів: 197 | Додав: adminbar | Рейтинг: 0.0/0
    Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz